Grupna kupovina za putovanja – Da li se isplati?

putovanja

U poslednjih nekoliko godina, zapažena je sve veća ekspanzija web sajtova za grupnu kupovinu, koji su se pojavili kao jedni od glavnih modela elektronskog poslovanja. Grupna kupovina okarakterisana je pružanjem usluga ili proizvoda potrošačima, ali po znatno sniženim cenama. Tipično, ponude ili kupon vaučeri dostupni su tokom ograničenog vremenskog perioda, i nakon unosa podataka i novčane uplate, dobijaju se putem e-mejla ili preko prijemnih sandučića profila na društvenim mrežama.  Grupna kupovina predstavlja odličan izbor, ukoliko želite da istražite novo mesto ili isprobate obroke u finim restoranima, medicinske masaže, posetite lokalni spa centar, kozmetičke salone, pozorišta i uživate u mnogobrojnim aktivnostima, a da istovremeno štedite vaš novac.

Budućnost elektronske trgovine svakako se nalazi u ovakvom načinu grupne kupovine. Jako atraktivne ponude lako vas mogu animirati i navesti da kupujete baš na ovaj način, bez bilo kakve averzije od plaćanja platnim karticama. Grupna kupovina sajtovi su se do sada pokazali kao odličan početak jednog odnosa između njih i njihovih online kupaca koji se u najvećem broju slučajeva završava na obostrano zadovoljstvo.

Grupna kupovina postaje sve rasprostranjenija, pa verujem da se većina vas bar jednom susrela i iskoristila neku od zaista povoljnih ponuda za putovanja. Pitanje koje se najčešće javlja kod potrošača  koji razmišljaju o vaučeru za neki od aranžmana sa velikim popustom jeste “Da li će usluga biti na istom nivou kao i kada je za nju plaćena puna cena?”. Na osnovu mog ličnog iskustva i velikog broja osoba iz okruženja, odgovor je sledeći: ukoliko je to npr. turistička agencija u koju imate poverenja i o kojoj ste čuli dobre utiske od sebi bliskih ljudi, onda bi kvalitet usluga  trebao da bude na istom nivou kao i da ste za nju platili punu cenu. Što dalje ne znači da ćete se loše provesti ukoliko uplatite vaučer za neku agenciju vama nepoznatu, ali složićete se da je u tom slučaju rizik ipak znatno veći. Tako da, ukoliko je grupna kupovina nešto što vas istinski zabavlja, a posebno ste oduševljeni avanturama i zanimljivim putovanjima, preporučujem vam da obavezno posetite novi sajt za grupnu kupovinu pod nazivom Turistička Štedionica Srbije (www.turistickastedionica.rs). Sadržaj ove web stranice je na jako zavidnom nivou, uprkos tome što je tek u razvoju. Sa Turističkom Štedionicom Srbije dobijate mogućnost da bez mnogo novca priuštite sebi odmor kakav ste oduvek želeli. Među mnoštvom najrazličitijih ponuda, čiji broj svakodnevno raste, možete pronaći za vas idealnu i iskoristiti svoje pravo, kao korisnika ovog sajta, na ogromne popuste. Registracijom na sajtu priključujete se ponudama koje su između 50-80% jeftinije u odnosu na njihove redovne cene. U konkretnu ponudu, koja svojim kvalitetom privlači već zavidan broj klijenata, uključeni su kako jednodnevni izleti i inostrane šoping ture po evropskim gradovima, tako i zanimljivi turistički aranžmani i usluge. Upoznajte Srbiju, predahnite u wellness & spa centrima Vrnjačke Banje, proslavite najromantičniji Dan zaljubljenih u gradu svelosti, Parizu ili antičkom Rimu, nezaboravni osmi mart u urbanom Berlinu ili najveći hrišćanski praznik Uskrs u čudnovatoj Indiji. Detaljnije informacije možete pogledati na web stranici Turistička Štedionica Srbije.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *